Artykuły

Dobry employer branding to inwestycja

31.07.2012 Autor: Jolanta Reisch
Employer branding to dziedzina, która istnieje od 10 lat i staje się coraz bardziej popularna. Nad budowaniem wizerunku/marki firmy czuwają połączone siły specjalistów HR, PR i marketingu. Wszystko po to, aby przedsiębiorstwo mogło pozyskać i zatrzymać najlepszych pracowników. Employer branding obejmuje swym zasięgiem zarówno kandydatów do pracy, pracowników czynnych zawodowo, jak i tych odchodzących z firmy. EB to spójna kampania, różnicowana jednak pod względem odbiorców. Duże przedsiębiorstwa chętnie stają w szranki i dają się oceniać – kto jest najlepszym pracodawcą na rynku, licząc oczywiście na miejsce w czołówce. EB jak każda nauka ewoluuje. Działania będące nowatorskimi 10 lat temu odchodzą do lamusa i są zastępowane przez nowe przedsięwzięcia.

Jolanta Reisch

Materiał dostępny tylko dla zalogowanych użytkowników portalu..

Udostępnij