}
Strona główna

Polityka prywatności


Pragniemy Państwa zapewnić, że w trosce o przestrzeganie prywatności naszych klientów dbamy o bezpieczeństwo zebranych danych personalnych (Ustawa o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r wraz z późniejszymi zmianami).

Jeśli decydują się Państwo na korzystanie ze strony rynekpracy.pl oznacza to również akceptację zasad Polityki Prywatności znajdujących się poniżej. Jeżeli nie zgadzają się Państwo z nimi, uprzejmie prosimy o nie korzystanie z serwisu rynekpracy.pl.

1. Jakie dane zbieramy od Państwa?
W celu skorzystania naszego serwisu poprosimy Państwa o zarejestrowanie się. Podczas rejestracji pytamy o imię, nazwisko, adres email oraz login i hasło jakiego będą Państwo używać na naszej witrynie. Aby dokonać zakupu abonamentu lub raportu konieczne jest podanie dodatkowych informacji takich jak: imię i nazwisko zamawiającego, stanowisko, nazwa firmy, adres siedziby, telefon i numer NIP.

Podczas Państwa wizyty na naszej stronie zbierane są również automatycznie pewne dane techniczne np. adres IP, typ przeglądarki, typ systemu operacyjnego. Dane te wykorzystywane są do generowania statystyk.

2. W jaki sposób wykorzystujemy zebrane dane?
Podane przez Państwa dane podczas rejestracji bądź zakupu produktów umożliwiają:
  • zalogowanie się Państwa do serwisu,
  • realizację transakcji zakupu, w tym wystawienie faktury dla firm i wysyłkę zakupionego towaru,
  • udzielanie odpowiedzi na pytania klientów,
  • wysyłkę newslettera – jeśli wyrazili Państwo zgodę na jego otrzymywanie.

Aby zapewnić Państwu maksimum komfortu pragniemy podkreślić, że w żadnym wypadku nie sprzedajemy ani nie udostępniamy zebranych danych podmiotom trzecim.
Istnieją jednak okoliczności, gdy ujawnienie tych danych może stać się konieczne. Przypadki te określa prawo. Do sytuacji tych należy naruszenie Regulaminu naszego serwisu lub naruszenie prawa. W takich sytuacjach będziemy zmuszeni udostępnić Państwa dane organom wymiaru sprawiedliwości.

3. W jaki sposób kontaktujemy się z Państwem?
Po dokonaniu rejestracji otrzymują Państwo emaila z prośbą o autoryzację. Natomiast w chwili dokonania zakupu abonamentu lub raportu generowana jest automatycznie faktura pro forma zawierające dane potrzebne do dokonania zakupu.

4. W jaki sposób mogą nas Państwo poinformować o zmianie danych?
W przypadku zmiany Państwa danych zachęcamy do skorzystania z możliwości uaktualnienia ich. W tym celu prosimy o zalogowanie się na stronie i naniesienie poprawek w zakładce Moje dane.

5. Pliki cookies

5.1. Czym są pliki "cookies"?
Pliki "cookies" proste pliki tekstowe, które rejestrują aktywność użytkownika online. Ułatwiają poruszanie się po witrynie oraz podejmowanie rozmaitych działań, ponieważ rozpoznają urządzenie Użytkownika i wyświetlają stronę dopasowaną do jego indywidualnych preferencji. Ich wyłączenie może spowodować błędne działanie strony oraz brak dostępu do niektórych funkcji.

5.2. Jakiego rodzaju plików "cookie" używamy i w jaki sposób je wykorzystujemy?
  • Sesyjne pliki cookie
    Pliki cookie pozwalające zapamiętać wybory dokonane przez Użytkownika i używane m.in. przy logowaniu lub głosowaniu w sondzie. Pozostają na urządzeniu użytkownika do czasu wylogowania z serwisu lub zamknięcia przeglądarki.
  • Pliki cookie służące do analiz
    Pliki cookie pozwalające zbierać dane związane ze sposobem korzystania z witryny internetowej, w tym treści klikane przez użytkownika podczas przeglądania witryny, i umożliwiające ulepszanie działania oraz struktury serwisu.
  • Pliki cookie używane do targetowania
    Pliki cookie zapamiętujące informacje dotyczące korzystania z witryny internetowej, umożliwiające proponowanie użytkownikom promocji i innych informacji dostosowanych do ich preferencji.
  • Usuwanie plików "cookies"
    Każdy rodzaj przeglądarki oferuje możliwość blokowania i kasowania plików cookie. Więcej informacji na temat zarządzania plikami cookie można uzyskać, korzystając z dokumentacji przeglądarki.

6. Zmiana polityki prywatności
Pragniemy zwrócić uwagę, iż możemy dokonywać zmian w Polityce Prywatności.
W przypadku zaistnienia takiej sytuacji niezwłocznie zostaną Państwo o tym poinformowani.