Artykuły

Jak wprowadzać procedury work-life balance w firmie?

22.03.2013 Autor: Karol Wolski, Małgorzata Szymańska
W artykule przedstawiono koncepcję work-life balance oraz procedury firmowe pozwalające na uzyskanie lepszej równowagi pomiędzy życiem prywatnym i zawodowym pracowników. Opisano ideę work-life balance jako środka do osiągnięcia harmonii i integracji pomiędzy wieloma sferami życia. Przeanalizowano najczęściej stosowane w polskich firmach procedury z zakresu work-life balance, do których należą: elastyczny czas pracy, ułatwienia dla młodych rodziców oraz dofinansowanie i wspieranie pozazawodowych pasji pracowników. Zwrócono też uwagę na konieczność kreowania atmosfery otwartej komunikacji w przedsiębiorstwach pragnących propagować równowagę pomiędzy życiem prywatnym i zawodowym. W tekście opisano także przykładowe programy z zakresu work-life balance, jakie wprowadzają firmy działające na terenie kraju.

Karol Wolski
Małgorzata Szymańska

Materiał dostępny tylko dla zalogowanych użytkowników portalu..

Udostępnij