Artykuły

Polski handlowiec „pod lupą”

30.05.2010 Autor: Gabriela Jabłońska
W niniejszym artykule analizie poddano sylwetkę polskiego handlowca. Zwrócono uwagę na zróżnicowanie występujące w ramach tej grupy zawodowej. Opisano cechy demograficzno-społeczne współczesnego sprzedawcy takie jak: płeć, wiek czy wielkość miejscowości zamieszkania. Podjęto się odpowiedzi na pytanie, kiedy wykształcenie kierunkowe ma znaczenie, a kiedy wystarczająca okazuje się być determinacja w dążeniu do celu. Osobną część artykułu poświęcono możliwości podwyższania kwalifikacji poprzez udział w specjalistycznych szkoleniach. Na końcu zaprezentowano dane o wynagrodzeniach na stanowiskach handlowych. W publikacji wykorzystano między innymi wyniki Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń 2009, a także wypowiedzi doświadczonych handlowców oraz przedstawicieli firm szkoleniowych.
Gabriela Jabłońska

Materiał dostępny tylko dla zalogowanych użytkowników portalu..