Outsourcing stanowi strategiczne narzędzie biznesowe, które pomaga zarządzać przedsiębiorstwem i umożliwia mu szybszy wzrost. Ta forma usług powstała w Polsce stosunkowo niedawno i stale się rozwija. W niniejszej publikacji znajdą Państwo informacje na temat początków oraz obecnego zasięgu zjawiska outsourcingu w Polsce. Atuty Polski, które wpływają na jej silną pozycję w branży, zostały przedstawione w odniesieniu do Europy i świata. Dane liczbowe, zawarte w artykule, ilustrują specyfikę polskiego rynku centrów usługowych.
W obliczu rosnącej konkurencji i zwiększających się oczekiwań udziałowców, firmy nie mogą dziś pozwolić sobie na działania, które w znaczący sposób nie wyróżniają ich spośród konkurencji. W artykule przedstawione zostały informacje na temat szans i zagrożeń rozwoju outsourcingu w Polsce, uzupełnione o szacunki dotyczące przyszłych inwestycji.
Katarzyna Żuk
Materiał dostępny tylko dla zalogowanych użytkowników portalu..