Artykuły

Jak Cię widzą, tak pracują - satyskacja z wizerunku pracodawcy

09.06.2011 Autor: Aleksandra Strojek
Specjaliści ds. HR uważają, że wizerunek pracodawcy to jedno z istotnych kryteriów przy podejmowaniu decyzji o zmianie pracodawcy. Czy marka przedsiębiorstw, w których pracują Polacy, daje im powody do zadowolenia? W niniejszym artykule podjęto próbę odpowiedzi na to pytanie w oparciu o wyniki I Ogólnopolskiego Badania Satysfakcji z Pracy przeprowadzonego przez firmę Sedlak & Sedlak w marcu 2011 roku. Analizie poddano ogólną satysfakcję z wizerunku pracodawcy, ocenę jakości produktów firmy i dążenie do jej poprawy oraz opinie na temat relacji z klientami firmy. Przedstawiono także czynniki różnicujące odpowiedzi respondentów.
W świecie zdominowanym przez marki towarem na sprzedaż staje się niemal wszystko. Promocji i umiejętnej sprzedaży podlegają również stanowiska pracy. Regułą jest bowiem, że im mocniejsza i bardziej rozpoznawalna jest marka przedsiębiorcy, tym większe zainteresowanie i satysfakcja z pracy w jego szeregach. Jak Polacy oceniają wizerunek swoich pracodawców? Czy marka przedsiębiorstwa, w którym pracują, daje im powody do zadowolenia?

Odpowiedzi na te pytania dostarczają wyniki I Ogólnopolskiego Badania Satysfakcji z Pracy, przeprowadzonego przez firmę Sedlak & Sedlak w marcu 2011 roku. Z badania wynika, że 60% Polaków odczuwa satysfakcję z tego, jak postrzegany jest ich pracodawca. Dla 12% ankietowanych nie jest to powód do dumy. Aż 28% Polaków nie umiało wskazać jednoznacznej odpowiedzi.




Aleksandra Strojek

Udostępnij