Artykuły

Kto szkoli, ten wygrywa- szkolenia w czasach kryzysu

04.05.2009 Autor: Gabriela Jabłońska
Niniejszy artykuł dotyczy rynku usług szkoleniowych w Polsce w latach 2009-2010. Wielu pracodawców już teraz zastanawia się, w które szkolenia warto inwestować oraz jakie działania przyniosą firmie wymierne korzyści. W publikacji opisane zostały główne obszary tematyczne, które pomogą przedsiębiorstwom odnaleźć się w niepewnych czasach. Wszelkie tezy i wnioski zostały poparte spostrzeżeniami przedstawicieli wiodących na polskim rynku firm szkoleniowych. Osobny fragment tekstu przeniesie Państwa do początku XXI wieku, kiedy to rynek szkoleniowy w Polsce natrafił na pierwsze poważne bariery związane ze spowolnieniem gospodarczym. Co wtedy przyniosło firmom sukces? Jakie szkolenia zawodowe są polecane polskim pracownikom w chwili obecnej?
Gabriela Jabłońska

Materiał dostępny tylko dla zalogowanych użytkowników portalu..